Na vedení společnosti i na své kolegy se mohu vždy spolehnout
Account Manager
Jako obchodník se v Atosu starám o velké nadnárodní korporace, které mají mnohdy náročné požadavky na technické řešení projetků i na cenu a kvalitu poskytovaných služeb. Moji zákazníci potřebují silné zázemí globálního dodavatele IT služeb, který je schopný pokrýt požadavky pro jejich pobočky na celém světě. Takovým partnerem pro ně Atos bezesporu je.
Jsem týmový hráč, největší devizou Atosu je pro mne skvělý tým lidí, se kterými spolupracuji. Velice si jich vážím po lidské i pracovní stránce. Mohu se na ně spolehnout a to je pro mne i moji práci moc důležité. Stejně tak mám důvěru ve vedení společnosti, na které se vždy mohu obrátit s prosbou o pomoc.
Volná místa pro obchodníky a další business role
Dokončení projektu a spokojenost zákazníků dodává energii celému týmu
Head Of Maintence & Support Services
Ze začátku mé kariéry jsem sbíral zkušenosti s IT podporu na Serivce desku a postupně rozšiřoval své dovednosti. Při hledání nových výzev jsem se podílel na řadě projektů, například implementace biometrického ověření zaměstnanců (cca 14 000) při vstupu do prostor, projekt kompletní obnovy IT systému cca 55 retailových obchodů přes noc a nebo několikaměsíční projekt oddělení nadnárodní korporace a migrace infrastruktury. Před 4 lety přešly projekty pod Atos a s tím i náš tým. Působení v Atosu mi přineslo další kariérní rozšíření. Nyní mám v odpovědnosti Service Desk a infrastrukturní tým složený z 50 lidí. Jedním z nejnovějších a nejzajímavějších projektů je převzetí správy remote support, field support a infrastruktury pro 120 restaurací nejznámějšího fast foodu v ČR.
Ve svém týmu kladu důraz na flexibilitu a týmovost při spolupráci na řešení problémů. Jako manažer se snažím tým podporovat, naslouchat svým kolegům a motivovat je. Každé úspěšné dokončení projektu a spokojenost zákazníků vždy dodá novou sílu a energii celému týmu. Na managementu v Atosu, přesto že jsme korporátní společnost, oceňuji snahu o ulehčení procesů a byrokracie tak, aby mohl mít každý více prostoru na svou práci. Jasnější a jednodušší pravidla zaručují dobré vztahy a hladkou spolupráci týmů.
Volná místa pro techniky
Support
Z technika, který šrouboval počítače, jsem se vypracoval až do vedoucí pozice
On-site Services Team Lead
Do Atosu jsem před 11 lety nastoupil jako junior na pozici On-site IT Support na projekt Siemens. S podporou kolegů jsem postupně rozvíjel své dovednosti v různých oblastech IT. Během sedmi let jsem prošel třemi rozsáhlými projekty, přičemž na posledním jsem vedl i malý tým externích specialistů. Zjistil jsem, že mě naplňuje práce s lidmi, a když se naskytla příležitost stát se vedoucím On-site Support týmu pro Prahu a Střední Čechy, neváhal jsem.
V současné době vedu 6 týmů skládajících se ze 14 lidí, s kterými zajišťujeme plynulý průběh projektů a efektivní řešení IT požadavků zákazníků. Mým úkolem je nejen rozvíjet individuální schopnosti členů týmu prostřednictvím plánů seberozvoje, ale také zajistit harmonii a dobré vztahy v týmu. Dále je pro nás důležité i budování vztahů se zákazníky, pravidelně se tedy setkáváme i osobně, abychom posílili spolupráci.
Atos mi poskytl úžasnou příležitost k postupu ve své kariéře. Z technika, který se věnoval šroubování počítačů, jsem se vypracoval až do vedoucí pozice. Oceňuji rovněž možnost neustálého vzdělávání, kde máme k dispozici široký výběr užitečných školení. V neposlední řadě musím zmínit super kolegy, a to i z řad managementu.
Volná místa pro analytiky
Každý projekt v Atosu je unikátní a práce mi tak nikdy nezevšední
Project Manager
Moje kariéra začala při studiu VŠ. Na univerzitě jsem pomáhal řešit učitelům problémy s IT vybavením během výuky a udržoval vybavení v provozu. Následně jsem byl zaměstnán jako Support Specialista ve firmě zabývající se IT outsourcingem. Outsourcing jsem si hned zamiloval a věděl, že je to směr, kterým se chci ubírat do budoucna. Studium VŠ mi odhalilo půvab projektového managementu, proto bylo mou další pracovní volbou skloubit projektový management s IT outsourcingem.
Mým úkolem je příprava i dodávka nabídek pro nové i stávající zákazníky. To zahrnuje komunikaci s dodavatelem a zákazníkem, samotnou implementaci a předání hotového, běžícího projektu do rukou Service Delivery Manažera. Každý projekt je natolik unikátní, že nedělám dvě věci stejně. Práce mi tak nikdy nezevšední a mohu při ní využít svou kreativní osobnost.
Atos je společnost, která mi dokáže nabídnout širokou škálu nových i stávajících obchodních příležitostí. Díky školení jsem schopen obstát i u náročného zákazníka a poradit si i se složitými situacemi.
Volná místa pro projekťáky
Admin
Práce v Atosu mě inspiruje k dalšímu pracovnímu i osobnímu růstu
Application Engineer
Již od střední školy jsem se pohyboval kolem počítačů a IT techniky, mé putování v oblasti informační technologie jsem ale začal až jako operátor na Service Desku v Atosu, ve kterém jsem nyní zaměstnán přes dva roky. Postupně jsem zdokonaloval své komunikační dovednosti, schopnosti řešení problémů, porozumění potřebám uživatelů a mnohdy až detektivní činnosti spojené s hledáním funkčního řešení. Někdy se jednalo o sólovou činnost, většinou to ale byla kooperace celého týmu.
Během těchto dvou let na Service Desku jsem využíval možností školení, a to jak externích, tak od zkušenějších kolegů v rámci firmy. Díky tomuto rozvoji jsem se časem posunul na pozici Junior Linux Administrator a má prácovní náplň se proměnila od komunikace se zákazníky k práci na serverech, kde se staráme o různé updaty, patchujeme, a někdy i tvoříme nové zařízení pro naše klienty tak, aby vše fungovalo na 100%.
Práce v Atosu je pro mě pohodová a inspiruje mě k dalšímu pracovnímu i osobnímu růstu. Zároveň oceňuji Atosí benefity, hlavně možnost rozvoje pracovních dovedností a jazykových znalostí. V neposlední řadě nemohu opomenout skvělé kolegy, které mi mou práci každodenně zpříjemňují.
Volná místa pro administrátory
Support
Admin