Popis pozice
Jsme férový
a štědrý zaměstnavatel
Contract Administrator
Náplň práce:
- Správa projektů z ekonomického hlediska – finanční řízení a kontrola projektu (plánování, fakturace, měsíční uzávěrka, reporting, forecast, investice)
- Příprava a sestavování kalkulací projektu ve spolupráci s PM a Sales Managerem včetně rekalkulací a konečných kalkulací
- Příprava nabídek a smluv (cenové, platební a daňové podmínky) včetně evidence a archivace nabídek a smluv
- Příprava podkladů pro audity a jejich absolvování
- Sledování a urgence pohledávek
- Zařizování bankovních záruk
- Vytváření požadavku na objednávky u dodavatelů
- Schvalování dodavatelských faktur
- Správa investic
Požadavky:
- VŠ ekonomického směru
- Relevantní zkušenost se správou projektů z ekonomického hlediska
- Pokročilá znalost AJ slovem i písmem
- Relevantní praxe s účetnictvím
- Zkušenost v mezinárodní firmě výhodou
- Pokročilá uživatelská znalost MS Office
- Zkušenosti s prací v systému SAP výhodou
- Chuť a připravenost učit se novým věcem
- Samostatnou, pečlivou a komunikativní osobnost
- Velmi dobré organizační dovednosti, schopnost pracovat samostatně
Nabízíme:
- 6 týdnů dovolené
- 1x za rok proplacené první 3 dny nemoci do 100% výše
- Flexibilní pracovní doba a možnost home office (po zapracování a domluvě s manažerem)
- Systém benefitů kafeterie (až do výše 14 tis. Kč/ročně)
- Příspěvek na penzijní spoření
- Mobilní telefon (+ firemní tarif i pro soukromé účely), služební notebook
- Stravenková karta
- Občerstvení na pracovišti (káva, voda, čaj)
- Možnost kariérního růstu v rámci organizace
- Účast na mezinárodních projektech
- Možnost interních jazykových kurzů, školení a získávaní certifikací
- Přátelský tým a pravidelné mimopracovní akce
- Smlouva na dobu určitou
Office:
- Praha 4 (5 minut od metra Pankrác)
Nástup:
- Čím dříve, tím lépe