Service desk & ITSM Manager - Praha

Jsme #1
na evropském IT trhu

Mám zájem

Společnost Atos IT Solutions and Services s.r.o. hledá uchazeče na pozici Service desk & ITSM Manager - Praha

Náplň práce:

• Zodpovědnost za liniové vedení 15ti členného teamu, který je rozdělený na Service desk pro podporu koncových uživatelů a zařízení a team podpory infrastruktury
• Vedení procesního teamu pro řízení Major Incidentů, Change managementu a dalších ITIL procesů
• Zodpovědnost za vylepšování SD nástrojů
• Komunikace a spolupráce s ostatními provozními teamy
• Spolupráce na přípravě nabídek
• Komunikace se zákazníky

    Požadujeme:

    • Zkušenosti s obdobnou pozicí minimálně 3 roky
    • Výborná znalost procesního řízení dle ITIL v3/v4
    • Schopnost samostatně nastavovat a optimalizovat provozní procesy
    • Analytické myšlení, schopnost komunikace a vyjednávání jak interně, tak se zákazníkem
    • Komunikativní znalost angličtiny pro každodenní práci
    • Zkušenost s Atlassian Jira výhodou

    Nabízíme:

    • 6 týdnů dovolené
    • Flexibilní pracovní doba a možnost home office (po zapracování a domluvě s manažerem)
    • Systém benefitů kafeterie (až do výše 14 tis. Kč/ročně)
    • MultiSport karta
    • Příspěvek na penzijní spoření
    • Mobilní telefon (+ firemní tarif i pro soukromé účely), služební notebook
    • Stravenkový paušál
    • Občerstvení na pracovišti (ovocné dny,káva, voda, čaj)
    • Možnost kariérního růstu v rámci organizace
    • Účast na mezinárodních projektech
    • Možnost interních jazykových kurzů, školení a získávaní certifikací
    • Přátelský tým a pravidelné mimopracovní akce

    Nástup:

    • 1.5.2021 nebo dle domluvy

    Místo výkonu práce:

    • Praha 4 (5 minut od metra Pankrác)

    Kontakt

    Atos IT Solutions and Services, s.r.o.
    Pavlína Dobrovická
    Doudlebská 1699/5
    140 00  Praha 4
    Česká republika

    Sdílejte pozici: