Service Desk - 1st Line Support Engineer

Jsme #1
na evropském IT trhu

Mám zájem

Jsme Atos - lídr v digitálních službách, zároveň jedna z pěti nejlepších IT firem na světě a stálý technologický partner při organizování Olympijských a Paralympijských her. Do našeho portfolia se řadí například služby a řešení z oblasti kybernetické bezpečnosti, cloudu, biometrie či systémové integrace.

Náplň práce:

  • Příjem telefonických a emailových hlášení (incidenty/požadavky) od uživatelů
  • Analýza a řešení incidentů vzdáleně nebo výjezdem k zákazníkovi
  • Evidence incidentů/požadavků v SD nástroji
  • Komunikace a spolupráce s ostatními  řešitelskými týmy
  • Sledování provozních událostí

Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání technického směru (IT zaměření výhodou) 
  • Pokročilá znalost angličtiny 
  • Práce na PC (prostředí Microsoft)
  • Komunikativnost
  • Spolehlivost, zodpovědnost
  • Ochota a schopnost učit se
  • Zkušenosti se správou Microsoft prostředí výhodou

    Nabízíme:

    • 6 týdnů dovolené
    • Systém benefitů kafeterie (až do výše 14 tis. Kč/ročně)
    • Příspěvek na penzijní spoření
    • Mobilní telefon (* firemní tarif i pro soukromé účely), služební notebook
    • Stravenková karta
    • Občerstvení na pracovišti (ovocné dny, káva, voda, čaj)
    • Možnost kariérního růstu v rámci organizace
    • Účast na mezinárodních projektech
    • Možnost interních jazykových kurzů, školení a získávaní certifikací
    • Přátelský tým a pravidelné mimopracovní akce

    Místo výkonu práce

    • Praha 4 ( 5 min od metra Pankrác)

    Kontakt

    Atos IT Solutions and Services, s.r.o.
    Šárka Miketová
    Doudlebská 1699/5
    140 00  Praha 4-Nusle
    Česká republika

    Sdílejte pozici: